Cineplex Classics on the Big Screen for $5


cineplex

From February 4 – 10 enjoy $5 Classic movies such as 12 Monkeys, The Goonies, Back To The Future, The Usual Suspects and more at your local Cineplex theater in the following cities:

  • Toronto
  • Ottawa
  • Montreal
  • Calgary
  • Edmonton
  • Vancouver

Click here for the full schedule

Don’t forget to collect your SCENE points!

Thanks annedougherty!


10 responses to “Cineplex Classics on the Big Screen for $5”

  1. Super cool deal. Cheers to SmartCanucks for the notification, (and my daughter thanks you too).

  2. Twinmommy says:

    I would love to see The Goonies on the big screen! I was too young when it came out the first time!

  3. sara says:

    Also check out their classic film series. Doctor Zhivago and Sound of Music… I can’t wait!!!
    http://www.cineplex.com/Events/ClassicFilmSeries/Home.aspx

  4. Damaskito says:

    I wanna see the lord on the rings triology… this is a dream come true!!! LOL!!! i hope im not the only loser that day xD LOL!!!!

  5. Jen M says:

    I’ve watched every classic movie they’ve screened. It’s a great experience! But wow, they are really trying to pocket some money off old films! Mind you they are good films, but still.

  6. king says:

    What a great idea and cheap too!

  7. espresso-romance says:

    If you live in Vancouver, the Rio Theatre did a whole Saturday of all three Lord of the Rings films, with short breaks between each one. I wonder if they would do it again…

  8. king says:

    If I didn’t have to work the weekend LOTR was playing I’d be there in a heartbeat! What a way to spend the day watching that epic on the big screen!!

    I was wondering if anyone who has been to any of these screenings would be kind enough to tell me how full the theatre was? I’m thinking of buying shares in the company and wondering if they sell many seats? thx

  9. Biggette says:

    Thank for that post! I’m with you King, I would totally do the LOTR marathon, but I have the first of a 7-week class that day 🙁

    I have been to 2 of them so far, from the Classic movie series (Psycho and It’s a Wonderul Life). If I remember correctly, the Psycho was about half full and IAWL was packed 🙂

    Just got my tickets for This Is Spinal Tap, yeah!!

  10. king says:

    Thank you for the reply Biggette – appreciate it!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *












  •  




     

  • RSS Hot Canada Deals

  • Recent Comments

  • Did You Know?

    Smart Canucks is Canada's first Canadian shopping deals blog and has been operating since 2005!



  • Join Mailing List

    Pages

    Categories

    Archives

    Find Deals by Brand!